Sunshine

Solen skiner idag och det är varmt i vår lägenhet, tro det eller ej (syftar på båda sakerna).
Nu är det fredag igen, och denna helgen har vi besök av luuks, min bror Mattias och Malins bästis Tina.
Trots solskenet utanför mitt fönster, ska jag hålla mig inomhus en stund till iallafall och plugga det sista inför morgondagens tenta. Jag känner mig förvånansvärt lugn, nästan så det går över i likgiltlighet.
Jag ser just nu mest fram emot kvällen. Då kommer även Aneta över, så ska vi tränga ihop oss i soffan för att titta på Idol, käka pepparkakor och dricka julmust och glögg. Jag älskar fredagar (och hatar samtidigt våra kursansvariga lärare för att de lagt en tenta en lördagsmorgon).
Nu ska jag jobba mig igenom lite läkemedelsberäkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0