Ett litet tidsfördriv

Hej pancakes.
Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska börja gå mot jobbet. Orkar inte göra något vettigt innan jag går så det fick bli en lista.  Hittade denna hos Kajsa.


A is for age: 20 plus några månader
B is for booze of choice: Jag älskar rödvin 
C is for career: Den värsta frågan jag vet, mina planer och drömmar varierar från dag till dag.
D is for your dad's name: Pappa?
E is for essential items to bring to a party: Pepphumör och något gott att dricka 
F is for favourite song at the moment: Mannen i den vita hatten (16 år senare). Always.  
G is for favourite game: Singstar! Det räknas som ett spel va?
H is for home town: Simrishamn..
I is for instruments you play: Inget just nu, men har spelat gitarr och elbas. Vill börja spela piano. 
J is for jam or jelly you like: Jordgubbssylt
K is for kids: Inga änsålänge, om man inte räknar min katt. Hon är min bebis.  
L is for living arrangements: Ett litet men mysigt rum hemma hos familjen. 
M is for mother's name: Mami? 
N is for name of your crush: Emil it is.  
O is for overnight hospital stays: Inga.. Peppar peppar ta i trä! 
P is for phobias: Jag är rädd för att bli gammal, för höga höjder och för spindlar.  
Q is for quotes you like: Bara för det kommer jag inte på någon just nu. Kör på Carpe Diem, en klassiker.
R is for relationship that lasted the longest: Mitt nuvarande.  
S is for sexiest living creature: Det ni.
T is for time you go to bed: När jag är trött helt enkelt och det kan vara allt från 21 till 5 på morgonen.  
U is for underwear: Söta hipsters är favvisarna. 
V is for vegetables you love: Det mesta faktiskt, men favoriterna är lätt avocado och morötter. Mumma!
W is for weekend plans: Fest, jobb, utgång och förhoppninsvis en lat och skön söndag!  
X is for x-rays you've had: Hm en tror jag, om man inte räknar dom hos tandläkaren. Isåfall är det rätt många.
Y is for yummy food you make: Kan inte laga mat.. Hyffsad på att göra god sallad eller möjligtvis en pastasås.  
Z is for zodiac sign: Stenbock
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: till er som läser den här 
Ä är för älsklingstrend: Chinosen
Ö är för en önskan just nu: Att jag får en underbar sommar tillsammans med alla jag älskar.

Nä nu måste jag kila. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0