London baby!

Äntligen har jobbet trappats ner en aning. Det känns som jag jobbat asset av mig i sommar, men samtidigt har jag trivts väldigt bra så jag ska inte klaga. Har inte heller kunnat göra av med så mycket pengar, så jag kan ha det ganska bra i London nästa vecka då med andra ord. Har tänkt shoppa en hel del, äta god mat och se på musikal. Det blir verkligen ett bra avslut på den här sommaren känner jag. Visst, det är lite trist att man redan nu säger att sommaren är över, men samtidigt så ser jag fram emot hösten nu. Hösten brukar vara en bra årstid för mig.
Nu ska jag dra på mig ett par mjukisbyxor (jag orkar verkligen inte anstränga mig idag) och gå ner till stan och hämta bilen på pappas jobb. Ska handla något som jag kan grilla ikväll också. Vi ska hänga hemma hos Lara som ett litet "goodbye" nu när hon ska ner och plugga i Holland.

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0