suck

Idag känner jag mig helt off. Var uppe tidigt och fixade en jobb-grej. När jag kom hem igen hann jag knappt äta klart min frukost innan jag somnade på soffan. Jag drömde (tydligen?) att Emil kom hit och satte sig i soffan hos mig. När jag vaknade så frågade jag mamma var han hade tagit vägen, men hon fattade ingenting. Skumt, för det känns fortfarande inte som en dröm. Jag går som i en konstig bubbla, om jag nu ska försöka förklara känslan. Bara jag inte håller på att bli dålig, sämre timing finns inte med tanke på att vi ska åka till London på måndag morgon och då får jag INTE vara sjuk.
     Börjar jobba om 20 minuter. Thank god att det bara är ett tretimmars pass! Något mer hade jag inte orkat. Usch det känns hemskt att vara såhär slö, jag får så grymt dåligt samvete. Har knappt rört mig överhuvudtaget, känns som min kropp väger hundra kilo, minst. Såna här dagar mår man bäst av att bädda ner sig i soffan med en stor kopp te och en bra film.. Det får nog bli så ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0