Back on track

Tjena tjena det var inte igår.
Kollade när jag skrev sist och det var väl typ i maj eller något sådant. Längesen iallfall, inte värsta bästa bloggerskan jag inte. Men det finns ju rätt mycket annat man vill göra nu på sommaren än att sitta och mögla bort framför datorn, eller hur?
     Anyway, det är ju som sagt redan augusti. Det känns som denna sommaren bara runnit iväg. Visst är det en del kvar (förhoppningsvis?) men iallafall. Somrar går alltid så snabbt och vintern så långsamt, lite typiskt.
     Vad har jag haft för mig då? Får ju ge en liten update! Nu känns det genast som det här inlägget kommer bli långt, jobbigt och trögläst men jag tar det lite snabbt. Firade Emils student den 11 juni. Det blev en jätterolig dag och jag kände mig jättestolt över honom! Längtade tillbaka till min egen student massor. Dagen efter skulle vi dock upp okristligt tidigt för att ta vårt pick och pack och köra upp till Hultan. Det hela började bra, förutom att vi hade en passagerare med oss som var lite bakis och kräktes i bilen. Det var mindre trevligt (men jag nämner inga namn, så elak är jag inte). När vi torkat och luftat vår fina automatare så körde vi vidare. Sen följde tre galet roliga dagar i dom smålänska skogarna. Hultan i mitt hjärta forever!
     Sen har jag jobbat asset av mig i stort sett hela sommaren. Tog ett litet break några dagar och följde med mamma, pappa och syster till vår stuga i Småland. Det var hur mysigt som helst. Så fick man uppleva lite barndomsnostalgi, bada i sjön, besöka Vimmerby, shoppa i mysiga Västervik och bara vara. Där kan jag koppla av på riktigt. 
      Sen har jag bland annat upplevt en underbar kväll ihop med Emil och vänner på Sofiero i Helsingborg, där vi såg Håkan Hellström och kent. Lika bra som alltid, och kvällen, sommarsolen och slottsparken gjorde det inte sämre kan jag säga.
     Alltså jag orkar faktiskt inte skriva mera, men nu kom iallafall en liten updatering sen sist jag var här och plitade. Och förhoppningsvis kommer jag skriva lite oftare. Ska ju snart till London!! Det ska bli så kul så ni kan inte ana, oh yes.
Mer om det nån annan dag, nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Upp och jobba imorgon igen, det börjar kännas som jag bor där... *trötter*

Pusspuss!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0