That's what friends are for

Vad sorgligt allt känns.
Igår var vi hemma och grillade hos Lara, och då började det kännas att de flesta av oss faktiskt ska åt olika håll nu, på riktigt. Peeh ska till Frankrike, Elin drar ända till Australien och Lara ska plugga tre år nere i Holland.
Klart att vi ska ses och hälsa på varandra, i den mån det går. Men iallafall, det gör lite ont i hjärtat. Ikväll har jag suttit och tittat på en massa bilder som är tagna under de senaste åren, fan vad galet roligt vi har haft.
Bjuder på några stycken här nedanför:


Hultsfred -06. Sista kvällen, festivalens elit.


Jag fyller 17 år, och vi firar det med en fancy middag bestående av pizza och festade sen resten av natten.


Jag och Kim fyllde 18, och hade Bad Taste fest.


Sommaren 2006. Kim & jag innan vi drog ut i Helsingborg och dansade. Peeh var också med den kvällen. Kinesiska, right?


Peeh ordnade maskerad när hon fyllde 18. Tasha var het, Tara var snygg och jag var hulahula-dansare.


Sommaren 2005. Sofie, Lotta, jag och Frida.


Avslutningsmiddagen efter musikalen "I dated a teenage vampire". Jag hade nyss experimenterat med mitt hår..


Tre snyggon på väg till Malmöfestivalen i fredags..


..där vi drack drinkar och käkade italienskt.

Friendship never ends, visst är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0