Godmorgon sunshines

It's friday and I'm in love. Fredag är nog min bästa dag, och lördagen då.
   Imorse när jag vaknade kändes det som om klockan var jättemycket, men den visade bara på halv nio. Skönt att känna att man fått sova ut samtidigt som man går upp ganska tidigt. Visst, sovmorgnar är underbart sköna, men jag tycker inte riktigt om att sova bort för mycket av en dag. Det finns så mycket bättre saker man kan göra. Och har jag väl vaknat så är det lika bra att gå upp, då jag har jättesvårt för att bara somna om igen.
     Idag är jag ledig, och ska njuta fullt ut av det. Om en stund ska jag dra på mig min nya bikini och lägga mig och sola en stund på soldäcket ute i trädgården. Den är jättefin btw, bikinin alltså. Bandeu-överdel och hipsters i cerise, rosa och guld. Man känner sig lite som en karamell i den faktiskt. Ha en lovely dag, det ska jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0