Lista, because I have nothing better to do right now.



Hur tidigt stiger du upp? Det varierar, beroende på om jag jobbar eller är ledig. Mellan 6 och 12 iallafall.
Vem/vilka vet mest om dig? Mina bästa vänner, mamma & pappa och Emil.
Gillar du att slåss? Nej det kan jag inte påstå att jag gör.  
Vad ska du göra ikväll? Äta middag, sen gå och se musikalelevernas slutproduktion på min gamla skola.  
Humör just nu: Glad men lite trött 
När var du senast full?  Jag kommer inte riktigt ihåg. Det har varit lugnt på festfronten denna månaden för mig.
Har du utländska föräldrar? Nä, dom kommer från Simrishamn och Vimmerby.
Är du bra på att måla? Bra och bra, jag älskar det iallafall.  
Vem kramade du senast? Mamma 
Vad längtar du till? Hultsfred!  
Favoritalkohol? Rödvin  
Vad heter dina husdjur? Janis Joplin (min katt), Linus (hund), Sven (katt) och Jali (kanin).  
Har du körkort? Ja 
Favoritgodis? Choklad och lakrits
Morgon- eller nattmänniska? Det varierar. Kan nog säga att jag är både och, för det går i perioder.  
Sparare eller slösare? Jag försöker vara en sparare men är nog tvärtom en slösare..  
Har du några homosexuella vänner? Ja 
Bio eller promenad? Vår/sommar och fint väder - promenad. Höst/vinter och dåligt väder - bio.  
Har du en besatthet? Nja, inte vad jag vet. Har jag det? 
Är du kittlig? Ja, speciellt när jag är lite småtrött
Rädd för insekter? Flugor är det äckligaste djur som finns, och jag är skiträdd för getingar!
Anser du att du är stark? Nä, det kan jag inte påstå. Inte i muskelstyrka iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0