Hemmaa.

Redan torsdag, veckorna verkligen flyger förbi. Kom hem från Lund för en liten stund sedan, har varit där sedan tisdags kväll. I onsdags fick jag masa mig upp redan vid klockan 06.00. Göra mig iordning och få i mig lite frukost innan jag hoppade på stadsbussen ner mot centralen. Var lite nervös för att jag inte skulle hitta stället där min föreläsning skulle vara men det gick smidigare än väntat. Sen flöt allt på jättebra, är verkligen nöjd med kursbytet! Tycker denna kursen jag läser nu är hur intressant som helst. Att läraren dessutom är super och att kursarna verkar jättegulliga allihopa gör det hela ännu bättre.
     Drog sen hem till Emil och Olli igen. Där var ingen hemma så jag passade på att sova ett par timmar, käka middag och ta ett bad. Skönt med lite egentid. På kvällen planerades det utgång och vid tiotiden dök både Kim och Emil (som nyss hade slutat jobbet) upp.  Efter några glas vin tog vi en taxi ner mot stan och Wärmlands nation. Helt okej ställe.. Premiär för nationsutgång för min del :)
     Oooh, Petro har skaffat blogg, det måste jag skriva. Så nu kan man följa hennes vilda äventyr i St Tropez lite närmre, hehe. Här bredvid hittar ni länken ---> www.santino.blogg.se. Check it out!
     Själv drar jag ner till Troppan i november, jag längtar redan! Det ska bli hur kul som helst. Även om det kanske inte är värsta högsommaren där då så lär det väl iallafall vara skönare än skåne i november, eller vad tror ni?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0