Sleep is your enemy

Ååh, jag tror min dator håller på att dö. Vad gör man? Jag är så otekniskt så det finns inte. Iallafall när det kommer till datorer som inte vill fungera. Sitter nu vid syskonens laptop. Klockan är tio i tre och jag har inte orkat klä på mig kläder idag (jag är inte naken, tycker bara inte att en morgonrock + ett par hotpants kan räknas som kläder på det viset).
     Ikväll ska jag inte göra något alls, fram till klockan nio då jag börjar jobba. Jobbar nämligen natt inatt, och jag funderar redan på hur jag ska kunna hålla mig vaken. Ska ta och laga lite mat sen krypa ner i sängen ett par timmar innan jag börjar. Förhoppningsvis kan jag få lite sömn. Bror ska ha förfest här med några kompisar. Surt att mn får ligga och uggla inne på sitt rum och försöka sova istället för att joina, bu. Tråkig helg det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0