Uäk.

Ja helgen blev ju inte roligare kan jag säga. Segade mig igenom lördagsnatten med lite film och massor av skvallertidningar. Gick hemåt vid åtta-tiden på morgonen och slocknade i sängen direkt. Kunde dock inte sova längre än till halv 12, då jag vaknade hur pigg som helst. Vid tre var vi bortbjudna på middag. Självklart kom tröttheten då istället, så jag kände mig mest sliten, tråkig och osocial. Anyway, det bjöds på god mat och så men jag kände mig inte helt hundra. And then it came, fick äckelmaginfluensa på kvällen. Vill knappt skriva det så äckligt som det är, tycker faktiskt lite synd om mig själv! Så mycket sömn blev det inte inatt heller. Fick ta igen det nu på morgonen/förmiddagen istället och nu mår jag faktiskt mycket bättre även om jag känner mig segare än sirap. Har ätit typ fyra matskedar naturell yoghurt och druckit en klunk vatten. Yummie.
     Självklart så kunde jag ju inte gå till jobbet imorse (hur schysst hade det varit mot de andra? "Hej! Här är jag och jag tänkte bara dela med mig lite av min influensa till er"). Jag sov istället, och nu under dagen hade jag tänkt sätta igång med lite plugg inför onsdagen. Min kurs börjar nämligen då och det känns bättre att komma lite förberedd. Jag ska läsa psykologi, hälsa och välbefinnande (istället för Mode & Trend som jag först valde) och jag ser faktiskt fram emot att få sätta igång och plugga igen. Valde att läsa en fristående kurs först istället för ett helt program, så jag kan komma in i hur det fungerar att läsa på högskola/universitet. På det sättet känns det som man kan göra bättre ifrån sig när man sen väljer program och börjar "på riktigt".

Ha nu en bra vecka everyone, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0