Voulez vous?

Idag bokade jag mina biljetter till Nice!

Den 17 november (när ni har som mest kallt och grått) hoppar jag på planet på Kastrup och flyger ner mot France och Nice, sen vidare med bil till Troppan. Visserligen kommer där inte heller att vara jättevarmt mitt i november(lite sol om vi har tur), men vad gör det? Jag ska träffa Petro!
     Det var inte jättelängesen hon åkte, men jag saknar henne redan något enormt. Det är inte kul att inte alltid ha sina bästa vänner inom det räckhåll som man är van vid. Men samtidigt får man ju se det positiva i att ha vänner lite överallt, man har ju stora anledningar att resa runt och se nya ställen vilket bara är kul egentligen. Men för det mesta vill jag bara ha er här hos mig, just so you know!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nice är en av världens trevligaste ställe! Njut!

2008-09-19 @ 22:06:53
URL: http://nogg.se/jesssica
Postat av: Josefin

Tack, det ska jag göra ;)

2008-09-20 @ 16:11:30
URL: http://ardiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0