Take me back to the new world

Sommardagarna går och hittills har jag nog haft den bästa sommaren i mitt liv.
Fast då räknar jag inte med de i barndomen, de var liksom en annan sak. 
Frihet på en annan nivå, och lycka som inte mättes med samma mått. 
Då var det lek, pannkakor på verandan i Småland och simskola med märkestagning.
Och sommaren var oändlig. 
Nu har jag flyttat in i och gjort iordning en ny lägenhet tillsammans med min fina vän Malin. 
Med samma Malin har jag även varit ute och rest, vi spenderade en vecka i det vackra Toscana i Italien. 
Jag har kravlat i leran på Sveriges bästa festival, t
tillsammans med mina älskade syskon och underbara vänner.
Hultan i mitt hjärta forever, 
jag har otroliga minnen därifrån. 
Musik, kärlek, vänskap, regn och lera, sol och hetta. 

I söndags kom vi hem igen.
Trötta, utslitna. 
Lyckliga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0