Du håller mig kvar i något jag lämnat

Idag har varit en sån dag då man har alldeles för mycket tid till ingenting. 
Och då även alldeles för mycket tid till att tänka och grubbla över sådant man inte har tid att reflektera över annars. 
Saker som kommer och går, till och med i mina drömmar. 
Saken är den att jag egentligen har hur mycket som helst jag hade kunnat göra
men jag har helt enkelt inte orkat eller haft lust till det. Ibland har man bara inte det. 
Jag skjuter det framför mig istället, det får morgondagen ta. Eller dagen därpå. 
     Sitter och lyssnar på Melissa Horn och väntar på att klockan ska ticka sig lite närmre åtta, 
då jag ska dra mig hem till Aneta och se någon bra film. 
Fina vänner kan pigga upp vilken tråkig dag som helst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0