Ytligheter

SKOR: Svarta heels med remmar från Scorett 
SNEAKERS: Converse!
JEANS: Cheap Monday
T-SHIRT: Gillar monkis
UNDERKLÄDER: Snygga, och gärna i någon fin färg eller spets. Och hipsters!
VÄSKA: En axelremsväska i ljust läder. 
PLÅNBOK: En svart, ganska enkel som jag köpte i London. 
SOLGLASÖGON: "Ray bans"
KLOCKA: En sliverfärgad Casio
SMYCKEN: Min matta, breda silverring, mina två Thomas Sabo armband och stora bohemiska örhängen. 
TV: Inte min iallafall
MOBILTELEFON: Sony Ericson
MP3: Ipod
DATOR: Vit MacBook
SMINK: Kajal från Lancôme, foundation från Lancôme och puder från Clinique. 
ANSIKTSKRÄM: Nivea
DEODERANT: Ldb
TANDKRÄM: Sensodyne
SCHAMPO/BALSAM: Herbal Esscense och eller Head and shoulders
TVÅL: Palmolive
PARFYM: Vera Wang Princess
MINERALVATTEN: Loka päron
VIN: Rött!
DRINK: Mojito
BRÖD: Ett grovt som mamma brukar baka
MAT: Fisk, skaldjur, pasta.. tycker om det mesta. 
GLASS: Italiensk
GODIS: Choklad och lakrits
SÄNG: Min?
LAKAN: Från Ikea 
FRISÖRSALONG: Går inte till någon speciell just nu
DAGSTIDNING: Metro
MAGASIN: Elle, Glamour eller något inredningsmagasin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0