Smile like you mean it

Efter en ganska tuff vecka med massor av plugg, tentaångest, skratt och tårar så kom den äntligen - helgen!
Efter att ha skrivit tentan i fredags morse cyklade jag hemåt, och det kändes som om någon hade lyft bort en tung sten från mina axlar. Samtidigt kändes det som all kraft bara rann av mig så fort jag lämnade tentasalen, och jag hann knappt mer än hem förrän jag däckade i min säng. Jag sov bort ett antal timmar den dagen, och kvällen spenderades i soffan framför Idol med Malin och hennes två fina syskon Marcus och Amelie. Där låg vi, och drack julmust och åt pepparkakor, och bara mådde bra.
Igår hade vi tentafest hos oss här hemma på Kungsgatan. Hade vi roligt eller? Alla dansade. På bord, på stolar, i soffan.. En bra kväll, tillsammans med underbara vänner. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Aneta

Bästa förfesten på länge!

2009-11-09 @ 15:01:36
URL: http://aneta.blogg.se/
Postat av: Josefin

Thanks honey!

2009-11-09 @ 15:03:00
URL: http://ardiente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0