Afro & Core

Aktiv morgon, javisst!
När klockan ringde halv 8 ångrade jag att jag hade gått med på att träna tidigt,
och inte utnyttjade vår föreläsningsfria dag genom att sova ut.
Men icke. Jag masade mig upp och cyklade bort till gymmet, osminkad och med håret på ända.
Väl där körde jag och Aneta 45 minuter afro plus ett corepass.
Afron var verkligen skön att köra som morgonpass! Man kom igång, mjuknade, blev varm och vaknade till rejält.
Coreträningen ska sen i sin tur stabilisera rygg- och magmuskler, så man blir starkare inifrån, får en snyggare hållning och inte att förglömma: en snyggare mage. Synbart resultat brukar komma inom ett par månader, själva styrkan tror jag man känner tidigare än så.
Ett bra pass med andra ord!
Sen jag kom hem från gymmet har jag pluggat syra-basbalansen, vilket jag antagligen lär hålla på med dagen ut..
Det är så himla mycket plugg men det är bara att jobba på.
Klarade jag förra tentan ska jag klara nästa också!
Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0