"Det var en gång i ett annat liv...

.. ett annat Dom och ett annat Vi".
Så har ännu en måndag gått. Vad jag tjatar om detta, men tiden rinner verkligen iväg.
"Time goes by, yes it flies when you try to catch a star".
Jag har redan fångat min stjärna.
Jag försöker njuta av varje dag,
jag har slutat upp med att förstora upp problem som egentligen inte ens är problem
och jag samlar fina minnen på burk.
"Det är bara minnen för livet, och du tar allting för givet".
Det har skett så mycket, och jag har sett så mycket,
så jag tar inte lika mycket för givet längre.
Eller så har jag bara blivit lite äldre.
Människor blir sjuka, människor blir gamla, människor försvinner.
Inget nytt, eller hur?
Och citaten är Joakim Bergs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0