Fredagskväll på Fatabursvägen

Hemma igen efter en skön kväll med mina favorittjejer.
Kvällen spenderades i Anetas alltid så mysiga lägenhet. 
Vi gjorde egen pizza med massor av mozzarella och basilika,
drack rödvin, spelade spel och kollade på Idol.
Det är egentligen det jag tycker om allra mest.
Inte just pizza och Idol kanske, men själva grejen.
Att bara vara. Bara vara med dom man tycker om.
Sjunga med med falska röster och skratta åt dåliga skämt.
Bara vara sig själv och bara vara genuint lycklig, för jag vet att det inte är någon självklarhet
och att jag är väldigt lyckligt lottat som får dela min vardag med så fina vänner.
Gud vad jag tycker om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0