Hejdå Småland, Hej Skåne!

Om lite mindre än en timme tar jag bussen som ska ta mig hemåt.
Jag ska ta mig i kragen och försöka plugga en del, men känner jag mig själv rätt så kommer jag somna som en stock. Jag sov ganska dåligt inatt, låg och tänkte på en massa oviktiga saker, och somnade alldeles för sent.
Det fick jag igen idag, då jag under föreläsningen inte kunde koncentrera mig ett dyft. Det kanske även berodde på att det var vår sista föreläsning innan nästa tenta.. Efter helgen (och förhoppningsvis även en del under helgen) blir det tentaplugg av bara satan. Aneta flyttar in hos oss och vi pluggar som den elit vi är, varvat med sushi, nervsammanbrott, mjukisbyxor och rufsigt hår. Härligt va? Jag kan inte låta bli att gilla det!

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Välkommen till Skåne igen :)

2009-11-03 @ 17:00:05
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0