The train took my baby away!

Vi hade en helt underbar fredagskväll igår.
Efter att vi tagit ett glas vin här hemma drog vi oss in mot stan där vi mötte upp de andra på KM.
KM är nog en students bästa vän på fredagarna, då de serverar en god, och väldigt billig, taccobuffé.
Så, varsågod KM här får ni lite gratisreklam.
Sedan hoppade vi på bussen som tog oss hem till Johan som bjöd in klassen på tentaslask.
Det var nice, och efter mycket vin och skratt avslutade vi kvällen med att skaka rumpa på Byttan.
Vaknade imorse av mitt alarm, som jag på något obegripligt sätt fått för mig att ställa på 8. Varför?
Sedan har jag, och Luuks, Mallan och Matty, varit apsega hela dagen. Ätit stuvade makaroner, tittat på tio avsnitt av My sweet sixteen och haft allmänt ont i huvudet.
Det blev en kort sväng på stan också. Handlade ett par fejkskinnbrallor som jag tänkte ha på mig ikväll.
Det blir nämligen inflyttningsfest hos Sanna och Jacob nere på Stensö.
Än är jag inte så party. En soffa, en filt, en Lukas och en bra film lockar lite mer.. Men, jag blir nog pepp.
Lukas åkte precis.
Jag tycker inte alls om känslan jag får varje gång vi lämnar varandra. Den är inte skön någonstans.
Det måste ha varit så den personen kände, som myntade uttrycket att man kan tycka om någon så mycket så att det gör ont.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0