Weekend

Nu sitter jag uppkrupen i sängen, trött, nyduschad och nöjd efter en härlig helg.
I fredags kom luuks hit, så jag har spenderat helgen med honom.
Vi började med att åka till det nya köpcentret ute vid Ikea. Där var grymt mycket folk, så jag tappade shoppinglusten ganska snabbt och kom hem tomhänt. Lika bra det kanske. Får bli ett återbesök när hysterin lagt sig. Jag blir bara irriterad i för stora folkmassor..
Igårkväll hade Carro fest. Det kom en del sköna männsikor från klassen, plus en del nya ansikten. Det var riktigt roligt, och jag och luuks avslutade kvällen med att dansa oss varma på lilla dansgolvet på Kåren.
Idag har jag ju inte känt mig som en nyutslagen vårblomma direkt om man säger så. Men det får det vara värt.
Jag och luuks har haft en riktigt slappedag, och legat i soffan och tittat på dåliga tv-program hela dagen. Mys!
Men nu har min baby lämnat Kalmar för att åka ner till Skåneland igen. Jag saknar honom redan.
Nu ska jag hålla söndagskväll. En kopp te och en bra film. Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0