Feelgood

När jag tänker på att jag faktiskt har en ganska (?!) stor tenta om en vecka, så känner jag genast att min fredag varit väldigt oproduktiv.
Jag pluggade en timme imorse och två nu under eftermiddagen. Tre timmar, det är lika med ingenting med tanke på vad jag har att gå igenom.
Men jag har faktiskt inte ett dugg dåligt samvete. Det är fredag, och på fredagar får man ha ursäkter. Sådetså.
Mina ursäkter idag har hittills varit att äta frukost långsamt (för att slippa stressa i sig yoggin för en gångs skull).
Plus att jag tog mig tid att hänga med lite i nyheterna, vilket också var ett tag sen. Jag har inte haft tid eller ork för att släppa in sånt i min lilla bubbla på sistone.
Nej, det är varken en såpbubbla eller en tuggummibubbla. Det är en pluggbubbla. Vi har till och med drömt drömmar om kranialnerver och elektrokemiska gradienter på sistone. Jag är rädd för att vi börjar bli lite störda.
En annan ursäkt jag hade mitt på dagen var faktiskt en väldigt bra ursäkt. Vi gick nämligen och tränade Bodypump igen. Passet idag var hårdare, svettigare och mycket roligare! Hej fastare rumpa, här kommer jag.
Ikväll ska vi äta middag på mysiga Söderport nere vid slottsallén, och efter maten lär det bli en öl eller två på puben.
Mjau, jag älskar fredagar.

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Jag tror du lyckas ta igen allt pluggande efter helgen :) För jag håller med, fredagar är heliga från pluggande!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Ina

2009-09-26 @ 08:12:35
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0