Underbara jävla måndagsmorgon

En hel söndag nerbäddad, halvsovandes i sängen får tydligen konsekvenser.
Det ledde till att jag inte kunde somna på kvällen och låg vaken till klockan var två.
Inte alltför kul att vakna till tonerna av Dice, när alarmet på mobilen går igång 06.30.
Släpade mig upp och fick i mig frukost. Bryggde en halvliter kaffe som jag tog med mig till skolan,
där jag halvt död kämpade mig igenom en föreläsning om cellbiologi som varade i cirka fyra timmar.
Jag minns knappt de första tre.
Det konstiga, och typiska, är såklart att jag är pigg nu. Klockan är snart halv ett och ja, det är plugg som gäller imorgon igen. Alla min vardagar består numera av plugg från morgon till kväll. Helgerna ska jag försöka hålla fria så gott det går.
Så nej, sov inte bort en söndag. Hur skönt det än är så får man ta det som följer - till exempel glåmig hy och att det tar en kvart-tjugo minuter att välja ost på Ica.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Din sambo

Det blev en god ost iallafall :-)

2009-09-08 @ 16:35:34
URL: http://malinnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0